De grootste online kerstwinkel!

Traceer Bestelling

DPD – Track and Trace


Waar is mijn pakket?

1. U heeft een trackingnummer ontvangen.
2. U kunt uw trackingnummer invullen op https://www.dpd.com/nl/nl/.
3. Na plaatsing van een bestelling kan het even duren voordat deze functie werkt.
    Heeft u de bestelling na 12:00 uur besteld, dan kan het zijn dat de eerstvolgende dag uw tracking nog niet actief is. Kijkt u dan een dag later opnieuw.
4. U moet nu kunnen zien waar uw pakket zich bevind.
5. U kunt een e-mail sturen naar info@kerstwinkel.nl met uw trackingnummer in het onderwerp.
6. Mail met het e-mailadres van het bezorgadres wat vermeld is bij de bestelling. Wij zoeken het voor u uit en zullen binnen 2 werkdagen uw e-mail in behandeling nemen.Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen terwijl de tracking aangeeft “is bezorgd” dan dient u binnen 4 werkdagen contact met ons op te nemen.